Micro Matic logo

Alen Glavak

CEO, MM Service Center AB (Micro Matic Nordic)

Kenneth’s konstante fokus på procesoptimering i hele værdikæden har sikret, at vi forblev konkurrencedygtige med høj kvalitet i vores processer til stor glæde for kunderne.

Opgave

Opgaverne bestod i løbende optimering af forretningsprocesserne i hele værdikæden hos Micro Matic Nordic igennem en årrække:

  • Udvikling af nye felter til forbedring af BI rapporter og salgsfakturaer i Microsoft Dynamics AX.
  • Udvikling og implementering af ny funktionalitet til kundeserienumre, BI rapporter, prioriteret sortering på pluklister og web shop integration i Microsoft Dynamics AX.
  • Implementering af forbedringer på indkøbsordrer, ordrebekræftelser, pluklister, følgesedler, fakturaer og rapporter i Microsoft Dynamics AX.
  • Automatisk mail af ordrebekræftelser til kunderne.
  • Automatisk mail af indkøbsordre til leverandørerne i Microsoft Dynamics AX.
  • Automatisk mail af fakturaer til kunderne i Microsoft Dynamics AX.
  • Træning af brugerne i alle afdelinger i brugen af Microsoft Dynamics AX version 4.

Udbytte

Optimeringen af forretningsprocesserne gav løbende markante forbedringer af proceseffektiviteten og -kvaliteten samt øget forretningsindsigt.